What to DOO??!

2010-10-19, 22:34:28 / Kategori: Allmänt

Den här jävla ångesten över Halloween... Ska på fest där temat är "klä dig som din idol". Jaha. Vem är min idol då? Kan fan inte komma på nån. Kan ju inte klä ut mig till Johnny Depp eller nån i Vampire Diaries direkt :P Man vill ju va snygg samtidigt med o inte se för jävlig ut som jag gjorde förra halloween. (Note to myself: aldrig mer geisha, vitsminkad ansikte o kinesögon är iiinte min grej.) Har verkligen inte kommit på nåt klockrent, aahh!! Sista utvägen är Kat von D... Har iofs hittat en ascool Amy Winehouse-peruk idag på Buttericks, kan va henne kanske med min tröja som det står Rehab på också.. inte för att det är min idol men men what to doo :) Man vill ju vara nån som verkligen syns att det är den liksom. Inte så många artister/kändisar som sticker ut som tex Lady Gaga.




Amy - peruken...



Eller ska man vara en riktig sagoprinsessa kanske?? Dyr dräkt dock, 599:-.. men gud vilken dröm!







BEHÖVER TIIIIIIIIIIIIIIPS!!!!!!


Anonym

Pippi Långstrump =)



Eller med tanke på Vampire...

http://www.eksons.se/products.php?cid=231&pid=4826



2010-10-20, 18:57:01



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?