Nya älsklingar!

2010-11-04, 19:15:28 / Kategori: Allmänt

Hittade så jäkla fina ringar idag på Glitter. Kunde såklart inte bara vandra förbi den jävvla affären utan var tvungen att smita in. Kom ut med 2 fina ringar o ett par örhängen. En strassdödskallering o en svart stor fin.. iiiih :D love love looove it! örhängena var små skithjärtanörhängen typ bara. Inte värt att visa upp direkt. Men ringarna, mjauu! Köpte även bruna linser, som jag ska ha på maskerad på lör. Och lite då o då annars med, tänkte börja imorn på jobbet för att vänja mig lite!

 

 











Passar jag i bruna ögon?


Therese

Jaaa du är skit snygg med bruna ögon!!!



2010-11-04, 23:02:30

Kamilla

Haha du passar i det ganska bra, ser kanske Loire läskig ut haha. Och lite lik mig också kanske? :) puss



2010-11-07, 12:06:35



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?