Sommarlov

2010-07-21, 23:10:59 / Kategori: Allmänt
Min blogg har sommarlov då jag är lite trött på bloggandet o min data har bestämt sig för att fucka upp sig totalt. Så jag är datalös i 3-5 veckor o min sambos data är lite söndrig den med då tangentbordet e cp.. Men vem vet det kanske dyker upp nåt inlägg då o då om jag får lust =) Om inte så lär ni märka när bloggen e tillbaka från sin dvala igen.. OKEJ sanningen är att jag har blivit en total alcoholic denna sommaren o festar nonstop på helgerna.. o på veckorna jobbar jag. Och det har vart fint väder. Så jag orkar inte! Men nu har jag semester på fredag kl 14 o 2 veckor framåt, sen jobb 2 veckor o sen ledig 2 veckor till och då blir det GREEEKLAND :D PUSS



Vi två Emmor i lördags=)



Jag jag jag.



Det blev mkt av Emmorna idag.. men men vi är bäst ;)



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?