Söndagsångest..

2010-03-14, 16:44:42 / Kategori: Allmänt

.. eller näe! Har faktiskt ingen ångest idag. Kanske är för att det är så städat o fint hemma, känns som om det är mer ok att ligga inne o slöa hela dan då. Vi har kollat Seven Pounds med underbara Will Smith, jag säger bara SEEE den om ni inte redan gjort det. Fantastiskt fin film, jag gråter ihjäl mig när jag ser den. Lite ångest har jag nog visst förresten kom jag på, haha. Pratade ju med en viss jobbarkompis ett tag igår. My goood. Lite minnesluckor där vad jag sa för nåt egentligen. Men det var kul hahahaha.




Mina statusuppdateringar på facebook från inatt kan ju få sammanfatta hur kvällen slutade:





KAOS



Jag o Marika



Hon är så jävla SNYGG!



Jaja, nu tänkte jag fortsätta ligga här o inte göra nåt. Ville bara säga att jag lever. Längtar till nästa helg då ska jag till pappa o sova där heeele helgen har jag bestämt. Vi ska grilla ♥  Hoppas veckan går fort!




KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?