Hemma i "lugnet"

2010-03-21, 11:23:29 / Kategori: Allmänt

Hade glömt bort hur jobbigt det är att va hemma hos pappa. GUUUD inte en tyst minut verkligen!! Möjligtvis när Siri har somnat, om de andra behagar hålla tyst då. Har spelat plockepinn i flera timmar, läst Barbapappa-böcker o spelat fotboll. Vi grillade igår för första gången i år, fläskfilé så jäkla gött =) Klyftpotatis o go sallad o kall sås till det med, mmmm. Blekte ju tänderna igår för första gången, beställt via simplesmile. Men jag var klantig när jag skulle forma första tandskenan o råkade bita ihop den på nåt sätt, typiskt Emma-klaaant. Fick ta den till undertänderna o gjorde den andra bra till övertänderna, satt i med det i 3 timmar o inbillade mig att det blev vitt direkt efter första gången hehe. Skulle göra igen idag men då råkade jag lägga i för mkt i skenan så det kom upp massa i gommen o det gjorde lite ont så jag tog ut det... Så typiskt att jag slösade bort medel o spottade ut det håh!!



Planerna för dagen är att slappa i soffan framför lite filmer på tv1000, Tillsammans av Lukas Moodysson är kl 13 o den har jag inte sett på eviiigheeter... :) Pappa ska göra lasagne o hämta Mia på flygplatsen som varit i London. Våfflor med hallonsylt till efterrätt har jag hört ryktas om... =) Sen ska jag bli hemkörd lagom till Gossip Girl.. YEY!


Sitter o försöker hitta en vimmelbild från förra våren, fan då att jag inte hittar den. Har inte sparat den dummis o den var så fiiiiiiiiin :( Jaja nu ska jag borsta trollet Siris hår, det är en stor tova i nacken såklart.




Världens sötaste lilla bustroll



Siri o Pontus på isen..



Henke posar på isen :)



Pappa o Siri..



HAHA hittade detta kortet från Teneriffa,vad har hänt med våra ansikten?? Alla utom Henrik!



Sabi

Myyysig helgis! ;)

Du får ta me dig siri till oss nån gång så kan vi ha en heldag med bus o lek det e jag bra på! ;D



2010-03-24, 21:38:17



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?