HAHAHA

2010-03-14, 18:26:22 / Kategori: Allmänt

Sitter o läser min lilla Hello Kitty "dagbok" som jag skriver i några gånger för några år sen. Man får många härliga skratt. Kan bjuda på lite godbitar.. ta det med en nypa salt det är inte särskilt seriösa inlägg :P TOTALT OCENSURERAT SÅ JAG VARNAR KÄNSLIGA LÄSARE! (typ min syster)





Idag är det 19 okt eller nåt.
Jag har lite ångest för jag kunde fått världens hetaste kille igår men så drog jag hem Ho*** OCH Ha**n OCH smsade grannen. /Emma som är en hoe




6 jan 08
Nu är det nytt år, trevligt var det igår!
Första ligget för året, fast jag ser för jävlig ut i håret.
Jürgen var hans namn, han ville bara ligga i min famn.
Men jag var ute efter SEX, fick honom att ropa efter kex.
Harrys var som alltid kul, men inte lika mkt folk som i jul.
Phia har inget minne, nu ska hon för alltid sitta inne.
Kl 3 ska jag till Zeus och äta filé, och till efterrätt ska jag inte äta creme brulé.
Tack för mej jag är en bra tjej!




Odaterat
Hej katt! Hur mår du? Jag mår tipptopp! Fast lite ont i halsen..
Snart är det påsk då ska jag nog köpa hem lite ägg.. MUMS!!





2/3 -08
NU är det söndagnatt o efterfesten e på G. TACAS TACOS blir det imorn gott. Robin liggur här och ska bli en go kille. Andreas har fått sexualkunskap av mig, mästarnas MÄSTARE. Bra. Nu vet han det vet man ju. PUSS




8/6 SÖNDAG
Nu ligger vi här i S:a Näs i Vbg. Så himla härlig helg har det varit. Vi är bruna och lite röda (Phia a.k.a Danska Flaggan). Jag hade en trevlig kväll med Petter som är blivande far till mina barn. Ska bli intressant. Undra om barnen blir mulatter ändå? Hoppas! På återseende / EmHoe




Samma dag o tid som förra sidans inlägg
Här ligger vi o solar i Östra Ryd. Nej just det ja.. Södra näs. Jag har bränt mig lite på min lilla graviditetsmage stackars Andreas har bara varit hemkommen från "vart det nu va" i en vecka och redan befruktat mig, tur att jag kommer blir en sån bra morsa! Emma är brun, Emmelie är brun, Sophia är Röd! RÖD RÖD RÖD. Just det ja, detta har hänt: 1. Min mobil är sönder & just nu död. 2. Mitt kortfodral är borta. 3. Jag är bakis/hungrig/illamående/trött. Puss hej från mig //Anonym



8 NOV En helvetesdag
Tappade/blev bestulen på min nya mobil igår mitt huvud sprängs snart o jag vill bara DÖ!
=(
Tur att jag inte låg med nån iallafall men jag hatar ALLA! Jävla skitdag!




25 november lönetisdag
Men nej här blir det inga negerbarn gjorda! Phia testar mig i ett sextest från en gammal Slitz! Väntar spänt på resultatet. Ska till teneriffa 25 jan, 2 mån kvar bara wiiih! :) 104 poäng! 6 poäng ifrån odrägligt osannolikt farlig sexmissbrukare... =/ På lördag blir det fest. Fredag med. Fan. Kanske ska överväga en nykter helg nästa helg. HAHAHAHA :D Hörs snart hoppas jag!♥/Emma




KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?