Ojdå.

2010-06-22, 23:33:10 / Kategori: Allmänt
Lockades till Franks där Peters födelsedag firades. Skulle få bli bjuden på en öl. EN. En öl. Jag är ju som jag är och en öl finns det inget som heter, d''för drack jag 4 öl. Mer min stil., Stooora starka öl:) Mmmgiott. Nu är jag hemma, alla bangade o drog hem förutom Peter, hans 17åriga tjej o Phia. Då var jag duktig nog o drog hem faktiskt. MOGET! Vet inte vart dom skulle men men.. hoppas jag slipper efterfest denna tisdagnatten här hemma.. längtar ihjäl mgi till midsommar!! Nu har vi husvagn att sova i igen, yey! Sabina la upp Björn Skifs o Agnes på facebook va tvungen att lägga in här. LOVE IT! Kärlek







Jag älskar förövrigt Victoria o Daniel!! Rojalist javisst!

Erika Olsson

hehe ja vilken tur att jag har dig Emma :) vecka 30 kommer Agnes tillbaka, så då slipper jag vara själv ;)



2010-06-22, 23:44:08 URL: http://erikaolsson.blogg.se/

Sabina

Sara som la upp den men ja, kunde lika gärna vart jag ;)



2010-06-23, 22:19:49



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?