Creapy guy

2010-01-27, 20:05:43 / Kategori: Allmänt

Blääääh satt en så jäkla äcklig man bakom mig på bussen påväg hem nu.. Märkte redan på busstorget att han va skum, men på bussen håhåå.. Han satte sig såklart bakom mig, o jag kände liksom hur han försökte tjuvkika vad jag höll på med på mobilen o så.. Han satt o prasslade oavbrutet med massa choklad o godis, liksom för att irritera bara kändes det som? Ibland böjde han sig fram precis som han luktade på mitt hår eller nåt, ibland kändes det som han var på väg att ta sina äckliga smala fingrar o ta på mitt hår eller nacken, EUUWWW!! Ni tror det var inbillning men men.. Fick också för mig att han skulle lägga sitt äckliga skräp i min luva, håh. Var tvungen att kolla min luva när jag gick av bussen, men nej inget skräp där. TUUUR för han! :)



Ungefär såhär såg han ut...


(fast Gollum ser ju SNÄLL ut här o det var då ENTE den här mannen)



Förresten, idag har vi bokat resa till Zakynthos, Grekland! :D

24 aug åker vi o blir borta 1 vecka så det är ju ett braaa tag kvar, men ändå! Ska bli så kul.

Jag, Sabina, Emmelie, Sophia o Tina. 5 partygirls! ♥
Bor jättefint nära både stranden o huvudgatan, har ju vart där innan o det är verkligen suuuperbra där. Längtar TOK! 30 veckor kvar hahahaha :D




KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?