Rädda Emma..

2010-02-07, 12:33:49 / Kategori: Allmänt

Död eller levande! Känner mig döööööööd. Bli aldrig som jag, drick aldrig alkohol, ljug inte för pappa. Haha.

Vilken kväll/natt alltså. Harregud. Jag hade inte med min hemnyckel. Fatta! Jag. Hade. Inte. Med. Min. Nyckel. Jag jag jaaag! Jag som är så ansvarsfull. Tur att jag kom på det när jag var i taxin o inte hemma, och tur tur tuuur att Carlie inte hade slängt in nyckeln genom dörren utan gett den till Phia. Mindre tur att det tog 20 min för henne att hitta den o jag fick betala 2 taxiresor. Trodde fan vi skulle få ringa låssmed som fick bryta upp dörren eller nåt. Hann få ett ANTAL paniktankar i mitt lilla oroliga huvud. Men det löste ju sig :) Lilla Andreas a.k.a Chuck Bass kopian missade ju sin buss o fick sova hos oss med. Oups.

 

Ne men nu ska jag åka till Göteborg. Eller inte. Känner mig sjukt otaggad för detta som jag lovade inatt i ett mindre nyktert tillstånd. Får nog bli mys i soffan framför skärgårdsdoktorn nån annan dag i veckan när jag inte börjar 8 dan efter med.. :P Eller? Ska jag åka? Hååååååh. Ne jag orkar nog inte. Får se. Ska ringa väsen nu.

 



Kolla här fyfan vilka äckliga hundar.




KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?