Ohyeez.

2010-04-16, 18:43:30 / Kategori: Allmänt

Har druckit ett glas vin. Fan va gott det var. Ett bara ett glas vin. Jag börjar mogna! Ska iväg på biomys snart med Sabina, först ska vi möta upp Tina o Sophia o äta på Alléterassen, e sugen på god panpizza kanske!! Får se vad som bjuds på menyyyyn... Vi ska nog se Shutter Island iaf. Phia vill se Kickass men det ville ente vi. Superhero film är inte vår stil. Hoppas hon hittar nån som vill gå med henne babi!

 

Funderar på helgen.. e fan sugen på att gå ut imorn.. och jag är BROKE ASS.. hoppas det blir dåligt väder så jag inte blir sugen.. hmm... kalas på söndag. Fan va jobbigt det är att ta sig ut till pappa. Håh. Hoppas jag kan åka med nåns mormor eller nåt.. kan inte fatta att min lilleBRUR har fyllt 15 år. 15 liksom?! Vad gjorde JAG när jag var 15?! Usch... men som tur är så är mina syskon lite duktigare än mig haha.

HEJDÅ!


en bild kanske.. lördags..




Ricardooo and me




KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?