Kvällssol..

2010-04-22, 19:12:26 / Kategori: Allmänt

Älskar vår kvällssol här uppe på Norrmalm! Kan sitta ute i solen forever, så gött med lite FRESH också:) Men nu blev det lite kalltis så jag gick in. Hockey ikväll igen kan det ta sluuut snart eller?!!? Förstör ju fan varje tvkväll. Inte för att jag ville se nåt på femman idag men ÄNDÅ. Hatar't.
Kl 20 är det Vampire Diaries iaf I love it.




inte världens bästa kort kanske men ni ser ju solen där..hehe.

Förresten! Haha en kille jag kallar Smale-Hasse har tydligen kommit hem från Sälen eller Teneriffa eller var han nu vart några månader.. Fick ett sms: "Tja, allt bra? Hemma nu:) Skulle ju försöka ragga upp dig hehe"

Ja där ser ni. Han har alltid vart kär i mig. Sist jag såg honom var nog förra sommaren alltså 2008 då jag Tina och Emmelie satt o drack drinkar på Cafe Latte som det då hette. Då var han jävligt snygg o brun. Kanske kan träffa honom nu då! Ett till sms: "Hehe jodå. Allt bra. Lite tomt att va hemma. Jobbigt att vara ensam hehe det mesta är sig likt. Det lät mysigt det där med att krypa ner i soffan :) skulle gärna krupit ner där med :)". Som sagt, kär i mig. HAHAHAH :D

 


Sebastian Hammarberg

Tack så mycket Emma lilla ;)



2010-04-22, 22:12:26 URL: http://sebastianhammarberg.blogg.se/



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?