:/

2010-04-21, 09:46:06 / Kategori: Allmänt

Vill inte vara sjuk.. så jäkla segt.. Vaknade 8 imorse o kunde inte somna om.. det finns ju sååå mkt kul att göra när man är sjuk. Eller inte.. Ska kolla på Lizzie Mcguire - mitt liv som popstjärna nu. Hehehe. Idag blir det lätta filmer. Orkar liksom inte tänka. Hostar heeele tiden idag. Känns fan som förkylningen är värre. Börjat nysa massa med. Alla som känner mig vet ju hur det ligger till med mig och mina nysattacker! Rekordet är 33 nysningar i rad när vi var i Ayia Napa i somras. Sen fick jag till typ 30 en gång i höstas med. Fattar ni hur utmattad man blir efter att ha nyst så många ggr i rad, nonstop? Svimfärdig typ.. Jaja, nu ska jag äta chokladpudding som Phia köpt till mig och kolla på filmen. Hoppas jag somnar. Puss

 

 

Härlig nysattack i Napa.



Sabina

MÄSTERnysaren är du!!



2010-04-21, 22:00:26



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?