Vad vill du?

2009-10-06, 16:05:08 / Kategori: Allmänt

---Cesar--- säger:
hahahaha
gumman vad gör du till helgen .*?
för nu tycker ja fan me att vi ska ses o ta några öl
faktis tänkt på dig nu i några dar.!
emma ★ säger:
visst att du har
---Cesar--- säger:
vf tror du att jag skrev till dig nu
emma ★ säger:
ska umgås med min syster på fredag, o på lördags ska ja på födelsedagsfest..
---Cesar--- säger:
idag slog mig tanken räjel
emma ★ säger:
så tyvärr ...
---Cesar--- säger: 
söndag då
emma ★ säger:
hehe, vet int
---Cesar--- säger:
vi behöver inte dricka
heheh
neeej du kanske ska vila då.
men nästa helg e du min iaf
så vågainte planera ngt ok.?
emma ★ säger:
hehe.. jag har saker planerat ända fram till 7 nov eller nåt.. helt sjukt!
---Cesar--- säger:
va taskig en dag
aja du vill säkert inte.
emma ★ säger:
känns som vi har haft precis det här snacket innan?
---Cesar--- säger:
hjmm
emma ★ säger:
jag vet inteeee
---Cesar--- säger:
nene


ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅHHHHHHHH världens jobbigaste!!
Jag har sagt tuuuusen miljoner gånger att jag inte vill träffa honom, men han fattar ju inte. Ok han ser väl bra ut men iiiiinte min stil, alldeles för kort, och han e kompis med en gammal love till mig.  BARA GE DIG!




KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?