Kärlek

2009-10-17, 14:56:56 / Kategori: Allmänt

Min ena lillebror som går i åttan har skaffat sin första flickvän, dom har väl vart ihop en vecka eller två. Nu heter han på msn: ÄLSKAR DIG JOHANNA <3<3<3<3<3<3 Love you love you<3<3<3<3<3<3

Vet inte riktigt vad jag ska säga, haha. Men det är väl kul att nån i familjen hittat kärleken! ;)


Idag är jag väldigt bakis kan jag meddela, hade helst velat ligga hemma under filten i soffan heeele dan men det gick ju inte nehenej. Vart nere i knalle o handlat lite på systemet till Phia, o pyttelite till mig.. Har ju fortfarande kvar taxfree-sprit som jag ska dricka. Letat efter festliga skor typ ankelboots i varje skoaffär i knalleland, att det ska va så jävla svårt att hitta? Ska nog in på Nelly.com eller nåt o kika lite..

Sen ska vi till lilla My ikväll o fira henne i Ulricehamn, där ska vi också sova över det va la gött.
Tillbaka till soffan!

PS. Gissa vart jag sov inatt??? Hihihi...


Det är det här blonda skabbet vi ska fira ikväll.. haha.. skoja.
Love you MYS! <3




KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?