Just make it clap

2009-10-04, 20:16:50 / Kategori: Allmänt

Jaha, då var helgen över.. Busta Rhymes var gryyyyym verkligen, helt sjukt bra!! Tråkigt var dock att någon stal min plånbok ur min väska.. mitt när vi stod i publiken o trängdes.. så typiskt. Bankkort, leg, hemnyckel, cykelnyckel, nyckelkort till hotellrummet, träningskort, solkort osv. Dock bara typ en tjuga i kontanter. Efter det så kunde jag inte riktigt slappna av, blev nykter direkt verkligen. Men konserten va verkligen grym ändå. Så jävla jobbigt o trångt o svettigt bara, folk är ju helt galna o ska trängas o flängas. Idioter!!


Vi stod rätt nära.. ;)

 

Det var sååå nära att vi efterfestade med Busta, träffade en tjej som kände honom o han tog hennes hand från scenen osv o sa nåt. Men det blev aldrig nåt vi var för sega o hann inte in, han hade redan åkt tillbaka till hotellet. MEN när vi kom hem till hotellet vid halvtretiden så satt hela hans crew nere i foajén, han bodde alltså på vårt hotell!! Coolt! Träffade hans assistent i hissen som stod med en pizza, fråga vilket rum han bodde på och assi bara "Nooo nooo, I can't tell you!!" :P Men lite coolt ändå. Och i morse var hela gänget utom Busta nere o åt frukost o hängde, snubben som stod o rappade med Busta på Scenen, Spliff hette han, kände igen oss från igår när vi tog ett kort med honom o Phia, o sa nånting med seeexy när jag gick förbi o hämta mjölk, heehhehe.


Spliff o Sophia

Sen såg vi Mark Levengood på hotellet med vid frukosten, han va själv o TOKSNYGG! oväntat! Skithet kropp o assnygga kläder. Vi kände inte igen han först. Sen när vi kom upp till vårt rum så stod han utanför o pratade med en städerska, hon bara "Du bor i rum 441, inte 414".. Då hade han försökt bryta sig in i vårt hotellrum, hahahaa! Phia sa nåt i stil med "Försöker du bryta dig in i vårt rum??" och han bara "Ooojdå, förlåt..." med sin finlandssvenska, så jäkla gulligt!! Skulle tagit kort på honom men våga inte fråga,hehhe..

 

Nu lagar Sophia mat här o jag kollar Ensam mamma söker, mitt favvoprogram. Ångest över att det är jobb imorn men what to do? Får vinna pengar så jag kan sluta jobba.

 

 


AnnMary

Åh, jag hade också velat se busta rhymes!!



2009-10-06, 23:00:29 URL: http://annmary.blogg.se/



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?