Hemma

2009-10-06, 10:44:11 / Kategori: Allmänt

Hejhoes. Är hemma från jobbet idag, var det även igår då jag spydde 2 ggr natten till igår.. och sen även en gång till igår på dan, så min chef tyckte det var bäst att jag var hemma idag med även fast jag mår bra annars ifall det skulle vart magsjuka. Jahaaapp, det betyder att jag måste ta tag i att städa här hemma idag när jag ändå inte mår dåligt. Behövs veeeeerkligen!! Speciellt om Sabina ska komma hit o mysa med mig i helgen när Sophia är borta, hehehe, annars får Sabo paaaniiiiik hahaha!

 

Ska även passa på att städa ur min garderob idag, gå igenom allt jag inte använder, först ska Sophia få titta på det om det är nåt hon vill ha, sen kommer nog min lil'sis i helgen o tittar vad hon vill ha. Resten skänker jag bort. Så trött på att ha 3 klänningar på varje galge o hundra plagg liggandes på golvet, funkar bara inte, finns såååååå mkt jag inte använder men har väldigt svårt att skiljas från kläder.. ♥ Får se hur det här går!! Är nog bäst att börja med garderoben iaf, sen storstädning. Topmodel Australia är kl 16 innan dess ska jag faan va klar! Så nu blir det på med Spotify o bara kööööra :) Juste, mi amor hjälpte mig att lägga upp en budget igår kväll då jag är så kass på att hålla i mina pengar, jag ska kunna spara 5000:- per månad. Wish me luck! Har lite dåligt med pengar denna månaden pga min soffa som jag har beställt, 11900:-.. Har betalt 3000:- i handpenning redan fattas alltså 9000:-... jag ska fan inte ha nåt på avbetalning utan tar det cash! ;)

Här nedan har ni min skönhet.. kommer om ca 2v.. fast den jag ska ha är i en skitsnygg grå färg!


Näääää nu ska jag sätta igång o ta tag i mitt liv! xoxo


Helena

Är det Miami eller? Den soffan är skiiitgod. Vi har den i typ ljusgrå ju! Miss you babe



2009-10-07, 22:55:56 URL: http://helenanna.blogg.se/



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?