HAHAHA jag dör

2009-10-31, 10:03:07 / Kategori: Allmänt

Fyfan slå till mig jag har såna minnesluckor från igår. Phia hade "avskedsfest" väldigt oplanerat från sitt jobb. Slutade med att jag, Phia o hennes storebror Mange drog till Harrys, där betalade vi INTE mkt själva. Det började med att Mange sa till oss att bjuda på första rundan o slängde till oss fem sex tusenlappar. Det blev en drink o tre shottar var. Var man inte full innan så blev man det. Såhär fortsatte kvällen också. Drink shot drink shot. Minnesluckor. Hur kom phia hem? Jag och Mange åkte till Geisha (strippklubb) där dom INTE SERVERADE SPRIT! vi fick dricka folköl! HAHA! Jag tog kort på en strippa som var på stången, hon blev vansinnig o kallade på vakten. Ojoj drama så jag tog bort bilden. Vi åkte hem. Jag stannade på Jennys o köpte hamburgare fast det var stängt. Fick numret till han som jobbar där, HAHA. Såhär lyder vår sms:konversation, jag kan ju aldrig mer visa mig där.

Jag: Kom hit då:) Jag ser sur ut men jag är glad:) (skickat med en bild, min presbild på facebook, fråga mig inte varför.)

Han: Har du ingen nakenbild:)

Jag: Nej verkligen inte! Jag ser bättre ut naken i verkligheten är på bild Usch (VA, haha!)

Han: hehe:) ska se om jag får hjälp med att komma dit (jag hade tydligen föreslagit tidigare att han skulle med mig hem)
Jag: Okej

Han: fick ingen skjuts:(

Jag: Okej synd.. Ha ett bra liv då för vi lär ju aldrig mer ses...

Han: (inget svar)

ÄR JAG PINSAM ELLER ÄR JAG PINSAM?! "Vi lär aldrig mer ses, nee jag är ju liksom inte bara där typ varje helg? Åååååh hahahahha....

Sen kan vi ju prata om vad jag gjorde när jag kom hem.. men det ska vi inte! ÅNGEST!


En gång var jag brun.


Sabina

Låter ju som en TOPPEN KVÄLL Emma!! hahaha. Vad gjorde du när du kom hem då??? Vill veta!



2009-10-31, 10:29:23



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?