Home alone

2009-11-24, 20:18:41 / Kategori: Allmänt

Hellooo, ikväll är jag ensam hemma då min själsfrände jobbar till 23, buhuu.. Hade med träningskläder till jobbet då jag skulle träna direkt efter jobbet men när jag hoppa ur bilen i stan så hade jag såklart glömt påsen med träningskläder på jobbet, typiskt!! Istället gick jag o Hang till city, köpte färska champinjoner, bulgur och mozarellaost då jag tänkte laga lite god mat till mig själv här ikväll. Blir då bulgur med en sås som innehåller finkrossade tomater med vitlök, lite matlagningsgrädde, bacon, broccoli, champinjoner o mozarella som man låter smälta i precis innan man äter.. Mmmmmmm så gott!!


Ska träna imorn efter jobbet istället då ändå mina kläder e kvar på jobbet. Måste verkligen komma igång nu 3 grr i veckan.. denna veckan blir det dock bara 2 ggr men nästa vecka gäller det!! Igår tränade jag o Madde först Dancejam i 45 min o sen Core i 30 min, kände mig sååå duktig när jag kom hem, me like =)

Ne nu ska jag laga maten här. Sen blir det Ugly Betty, Desperate Housewifes, Christine o till sist Brothers and Sisters. Allt på Kanal 5. Verkligen bääästa tvkvällen :)

 

Blundar o slumpar 3 bilder!


Jaha min hörna på Teneriffa när jag va där i januari. Roligt kort
NO!



Jag är not so sexy en kväll i Linköping!



Usch, förfärligt kort!! Också teneriffa jan.


Tack o hej för mig.

NEEEE nu började jag nästan gråta här på Ugly Betty när sötaste Justin skulle börja ny skola o var så fin i sin rosa Gucci skjorta så kom det mobbare o välte mat över hela honom.. HÅÅÅH blir så arg!! Gulle-Justin!!


Sötaste Justin i Ugly Betty!


FRIDA HJÄRTA KEVIN - Tävling pågår!



sv; Tack för din röst :)

Allt bra? :D



2009-11-24, 21:17:33 URL: http://fridasjoblom.blogg.se/

Lucky

Åh fin blogg du har Dolly ;)

Lite mer seriös kanske än Fyllebloggen ler



Puss puss



2009-11-24, 21:23:02 URL: http://pemmelpy.blogspot.com

Therese

Men den sista bilden var ju jättefin ju!!!

Vad duktig du är som kommit igågn o börjat träna förresten=)



2009-11-24, 21:42:31 URL: http://hellomotoo.blogg.se/



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?