Girls girls girls

2009-11-08, 14:34:07 / Kategori: Allmänt

Nehe. Här skulle jag laddat upp lite bilder men inget vill visst samarbeta med mig idag.

BLLLLLLLLLLLLLÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄää jag dår såååå måligt. Men hade kul igår. Min mobil är urladdad o jag orkar ENTE gå till nåt annat rum för att hämta en laddare. Jag är hungrig men vet inte vad jag ska äta, samma problem där, orkar ENTE gå till ett annat rum som då skulle vara köket. Har inget att äta ändå. Chokladglass kanskeeeee? Mmmmm... Men det är ENTE mat. Maaaaaammmaaaaa hjääälp...

 

Jaja. Hoppas nu verkligen jag har gratis sms inom Telenor annars lär min mobilräkning bli dyyyyr.. älskar detta smsande o flörtande, hihihihihihi. SÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖT!

Ni kan få en annan bild då. Nu ska jag bara gå in på bilder o blunda o ta vilken som helst, så ni vet.



MEN ÅÅÅÅÅH vilken härlig bild det blev. Där ser man!

Jag o en lillebror i Teneriffa i jan 09




KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?