Fucking wednesday

2009-11-18, 19:29:47 / Kategori: Allmänt

My gooood har sån sjuk huvudvärk. Blir ju sjuk av att sitta på jobbet o lyssna på kunders gnäll hela dagarna. TRÖTT på det är bara förnamnet! Nu sitter jag hemma o förbereder mitt MAP-samtal dvs utvecklingsamtal imorn på jobbet, kommer gå skit för jag vet att jag bara blivit sämre med nästan ALLT på jobbet. Men men. När jag kom hem nu så var även dörren olåst o jag blev såååå sur, det har vi elektrikerkillar i alla lägenheter idag o gjort nåt med elementen, o så har dom GLÖMT LÅSA efter sig!! Så sjuuukt dåligt!! här har vi ny TV, ny soffa (som tjuvar kanske inte direkt kan släpa ut obemärkt men ÄNDÅ), dator osv osv. Jag blir så arg! Skulle ringa bovärden o klaga men inget svar. Ska nog prata in ett argt meddelande, tänkte ringa igen imorn men nu har jag en bra "arg-glöd" så lika bra att passa på.. :P

Jaja, imorn jobbar jag iaf bara 8-16 skönt, fredag skulle jag jobbat 8-14.20 men har förskjutit min dag då jag ska åka till Gbg imorn till söta D :) Vi ska göra pannkakor o mysa massa, o så ska jag sova över.. ska bli så gött att bara ligga o kramas.. får se vad detta leder till mina vänner.. hihi :) Söt är han iaf, och jättego!

Tänkte jag skulle köra en favorit i repris o lägga in ett slumpvis utvalt kort. Eller varför inte 3?


Ojdå här är en himla god omelett jag gjorde en gång, smaskigt!


Sabina o jag himla härligt kort från nån gång.


Jag och Carl-Oscar sjunger singstar.

Det var allt för mig idag. Jag vet att jag är en kass bloggare men hellre få inlägg som är roliga än massa som bara innehåller blaj! tycker jag iaf ;) Nu ska jag återgå till mitt jävla föreberedande som jag inte har börjar med än. Jag har så dålig KARAKTÄR!!




Therese

Vem är D ??

Nåt gammalt ragg eller en helt ny pingla?



2009-11-19, 02:41:18 URL: http://hellomotoo.blogg.se/

Sabina

Hahaha, jääkla snöggt kort på oss ;p

Älskar din blogg Emma :D



2009-11-19, 13:45:46



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?