Jobbfest

2009-05-05, 18:37:17 / Kategori: Allmänt
Här kommer lite bilder från jobbfesten vi hade.. så segt att ladda upp bilder så jag fyller på mer senare..
Idag var det jobb jobb och segare än vanligt, yscha.. me dont like. Liten genomgång på stan, köpte de bruna gladiatorsandalerna som jag beställt på H&M i affären istället, så slapp jag vänta till juni. BRA! Sen blev det fika med Chmishan som jag ska iväg o träna bort nu!



jag  
Jag utanför Sabina    Johanna o Sanna          Jag, Hang o Madde

Anonym

Haha! Alltid trevligt med fika... på fredag får vi fira och skåla vårt 1 års jubileum.



2009-05-06, 20:37:38

Helena

Åh vilken fin klänning. Var har du köpt den?

PUSS



2009-05-11, 09:11:44 URL: http://helenanna.blogg.se/



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?