Ändrade planer..

2009-05-19, 16:51:21 / Kategori: Allmänt
Har ställt in våran Roskilde-resa i sommar, känns inte riktigt som att det är min grej det här med festival, hade redan lite panikkänslor över ev dåligt väder och att bli av med grejer, o att inte kunna duscha! Haaarregud.

Istället tar jag o Phia en sista minuten resa, det blir alltså två utlandsresor i sommar! I love it.

Eventuellt tar vi en flygstol till Kreta, bor hos Linn som jobbar som showartist på Sun Wing till i höst. Hon bor antagligen på andra änden av ön än dit jag egentligen vill åka, Rethymnon o underbara M. Men drar vi till Kreta så ska vi defintivt hälsa på honom också! Helt sjukt att det var FYRA år sen i somras vi sågs sist. Can't believe it.



Rethymnons gamla stad by night..



Jag o Markos, utsikt från hans terass, Kreta 05.



Flygplatsen i Heraklion.

Miss Madde ;P hehe

Vilka söta bilder !!



2009-05-29, 18:54:10



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?