Tränat.

2009-06-08, 21:33:09 / Kategori: Allmänt
Japp, nu har vi vart o tränat sen kl 19.30 ungefär. Var iaf där i lite över 1½ timma, bra jobbat tjejor! Tur att Johanna var med så det blev lite ordning med hantlarna också, hehe. Funderar på att köpa hem ett par hantlar som är lite tyngre än de vi har nu (dom väger typ ½ kilo hehe). Vill verkligen slimma till mina armar lite! JA hela kroppen egentligen såklart men armarna måste va snygga.

Kommer väl va helt död imorn när jag o Madde ska köra Body Combat, haahaha. Och då vill jag inte ens prata om när jag ska cykla till jobbet. FY FAN! :P

Nu ska vi snart kolla Project Runway finalen, vem hejar ni på? Jag hejade på Jerrel men han åkte ut. Nu måste jag nog säga Korto. Pallar inte med den där jäkla Kenley's attityd o Leanne är tråkig. Fast alla har gjort väldigt fina kläder iofs! :)



Lite nachos med salsa o gräddfil hade inte vart fel va? Hmmm.... ;)



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?