Studenten

2009-06-12, 21:21:01 / Kategori: Allmänt
Fasen va drygt att ta studenten idag i detta pissvädret. Men jaja, dom är ju så fulla o glada ändå att dom inte bryr sig, men ändåå?! Regn o kallt o USCH. Idag efter jobbet gjorde jag av med ytterligare lite pengar jag egentligen inte har, jag köpte en ny CYKEL! Yeeey! Väldigt välbehövligt. Så imorn ska jag knata in till stan o hämta min skönhet, hehe.



Jag för några månader sen, posar i min gamla studentmössa.. Bästa dagen i mitt liv, o UTAN REGN!



Nej nu ska jag o Mi Amor bestämma oss för vad vi vill äta o sticka iväg o köpa nåt. Imorn blir det parteey.

HeyHoe

María

man får väl va tacksam att de inte regnade på ens student ^^



2009-06-14, 00:38:13 URL: http://marialatina.blogg.se/

Anonym

Lägg upp lite bilder fr igår på FB snejken!

/Sabo



2009-06-14, 20:54:43

Juicy

hehe tack =) söt tjej



2009-06-15, 16:19:10 URL: http://juicydoll.blogg.se/



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?