Ny design.

2009-06-16, 21:47:54 / Kategori: Allmänt
Yeeeey.. hittade denna design gratis på en tjejs blogg, himla bra ju kul med lite förändring! Man kan ju be folk som är duktiga att designa till en för en liten slant men jag orkar inte betala för detta, inte ÄN iaf. Väntar tills vi blir storbloggare som Kissekaaaatten eller vad säger du Slickan?! :D Hohohoh.

Var på möte idag med jobbet och vi fick en SOLSTOL som det står Ica Banken på, fantastiskt. Den är jättefin o bra faktiskt med en liten kudde på o fack man kan lägga grejer i. Ska jag matcha i sommar med kylbagen o flipfloppisarna vi fick förra sommaren, så ni kan ju lita på att jag lätt blir snyggast på stranden.

Damn vad jag uppdaterat idag då, Sab o Påsh är ni nöjda eller?! Mina två trognaste läsare, tillägnar detta inlägg till er.

LOOOOOOOOOOOOVEEEEEEEEEEEE!



Härligt hjärta jag hittade va, hahahahhahha. BRÖÖÖÖST! KÖÖÖÖTT!! KÅÅÅÅRV!

Slickan!

Guuud vilka härliga bröst! Shit! hahaha!

Jätte fin desiiign ju, blev glatt överraskad ;D



2009-06-16, 22:08:52

Emma

HAHA japp, såna skulle man ha va? :P

Va bra babe! See u tomorrow. Love



2009-06-16, 22:21:51 URL: http://sneaaakysnake.blogg.se/



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?