Ångest?

2009-06-06, 11:11:40 / Kategori: Allmänt
Fyfan vad jag hatar mig själv ibland. Kvällen var riktigt rolig igår, var hos Ulrika som fyllde år o drack bål o vin o cider. Blev nog lite för mkt av det goda där ett tag. Sen ringde söta EMMA som vart i Brighton ett halvår, hon var hemma o fråga om jag skulle ut. Så hon kom dit, jättekul :) O sen smet vi iväg till Harrys, jag Emma o Sab. Dansa dansaaaa. Minns inte särskilt mkt förutom massa daaans. Var väl ute o rökte en gång bara tror jag, fantastiskt. Ändå e mina cigg slut (hade bara ett halvt paket iofs). Musse väsen var där, o Emmas ex som hon dumpade i förrgår, lite halvjobbigt. Dom ville iaf ha oss, alla ville ju ha oss. Hähähä. D skickade sms o jag svarade inte. D ringde o jag svarade inte. Emmajävel. Slutade upp på McDonalds, My o Jocke kom o My var äckligt full, hon låg typ i fosterställning o kunde inte hålla upp huvet eller prata eller nåt, inte så kul. Sa att dom kunde sova hos mig så Jocke fick min nyckel, själv drog jag ju såklart på efter i helveteslägenheterna på Alideberg. Att jag aldrig lär mig. Carlie ringde mig o gick en bit bakom mig o sa att jag inte skulle åka dit, jag har ju själv sagt att jag aldrig mer vill dit. Men nänä, "vi ska bara på eeefterfeeest, Emma ska ju också med så det e ingen fara". Slutade ju med att jag somnade på Emmas axel i soffan, jag gick o la mig i sängen o Emma drog hem. Jaaaaaapp. Efterfest är aldrig efterfest längre, bara en ursäkt för att få ligga. Så jag hade en liten härlig walk-of-shame nu genom Knalleland. Kul att alla stod o hängde på låset till Storknallen som vanligt kl 10 när det öppnade kl 11 idag, hahahaha. Folk är så dumma. Och systemet är stängt, det har dom säkert inte tänkt på heller. Hahahaha. Själv var man ju där igår o införskaffade resurser inför idag också. Men jag får se hur det blir med utgång ikväll. Kl 14 ska jag iaf med Lucky till Torpa Stenhus, ska hjälpa henne göra iordning inför ett bröllop. Ska vara små buketter med rosa pioner på borden o i kapellet, så himla vackert.

JAJA. Nu ska jag o min ångest gå o lägga mig i soffan.


Helena

Va va va? :)



2009-06-07, 21:33:44 URL: http://helenanna.blogg.se/



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?