3 dagar kvar..

2009-06-23, 20:30:09 / Kategori: Allmänt
..tills jag har 2 veckor semester!! =) Längtar ihjäl mig nåt så otrooohohoooligt! Blir fest hela helgen såklart, måste ju fira semestern + att Phia ska ha födelsedagsfest här hemma. Blir nog livat som vanligt. Sen ska vi till Djurparken på måndag med mina syskon, har ju velat gå dit i flera år men aldrig blivit av, så nu äntligen!! Senare i veckan drar jag o Phia ner till Falkenberg till pappas badstuga i Skrea.... NICE! Ska ju bli fint väder nästa vecka med ser det ut som, I really hope so! Så jag ska bara stå ut dessa 3 fucking dar till med jobb.. yeeeeyy! :)

Ikväll blir det So You Think You Can Dance, oh my vad jag älskar det programmet!! Visas både tisdag o onsdagkvällar nu i kanal 5 , dont miss it!



Joshua som vann förra säsongen och hans partner Katie som också var
med i finalen, tror hon kom tvåa? Iaf så var båda GRYMMA!



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?