The worlds greatest.

2009-07-09, 15:03:47 / Kategori: Allmänt

Har precis pratat med älskade M på msn. Han skrev förlåt att han låg o sov när jag ringde i helgen.. Stackarn säger jag bara, jobbar hela dagarna o så ringer jag o väcker han vid tre fyra tiden varje lördag :P Jag skrev att det var jag som skulle be om ursäkt för att jag alltid fylleringer, o han skrev att jag inte alls behövde be om ursäkt, han blir bara så glad av att höra min röst, men att det kanske inte är så bra att ringa pga kostnaderna.. (hyfsat dyrt att ringa till Kreta)

Iallafall så pratade vi ett bra tag på msn, låg i soffan o va inne på mobilen. Pratade om jobb o att jag är så trött på mitt jobb o har ångest för att jag inte vet vad jag vill göra med mitt liv. Vill så gärna dra utomlands ett tag men då måste jag ha pengar till det plus att jag antagligen måste säga upp mig från jobbet osv. Det är SVÅRT!

M > you know what babe? you should come to me for one week or two just to get away a while from your job. you are always welcome to my house, you know that. then you could relax at the beach everyday. i would take care of you..
E < oh that would be so great. but i already are going with my 3 girlfriends in august on a last-minute-trip.. but i´d really love to come and visit you soon.
M >yeah you've told me. you have to come soon! 4 years ago this summer.. can't believe it! miss you emma..
E < i know it's crazy babe.. can't believe we're still talking, every week.
M > you and me are something special
E < so when are you coming to sweden markos? ;)
M > ye i have to come. if u have no problem i will come this year. okay?
E < you're always welcome :)
M > thanx you 2 in my house! (and in my bed, tss) okay i have to go now to the beach!

E < ok

M > take care now, Emma. kisses from me to ur...... ;) bye! hej hej! puss

E < oh i'm so jealous say hello to the ocean from me :)

M > hope you understand what i mean.. :)

E < yes i understand ;) take care sweetie!

M > :) ;) ye i will make a big deep swim for u! :) bye, pusspuss

E < PUSS, haha do that! Byeeee


Första gången vi träffades var 2003 eller 2004 när jag var på Kreta med min familj. Var med honom varje kväll, var verkligen en riktig semesterförälskelse, o jag trodde aldrig vi skulle höras igen. Men så tog han mitt nummer o min email-adress när han vinkade av mig vid bussen. Pratade nästan varje dag på msn o smsade o så, sen 2005 fick jag i studentpresent en resa till honom, så jag var där själv en vecka. Bodde i hans hus o kände mig som en äkta grek, satt på hans mammas o pappas bageri o bröt skorpor med släkten medan han jobbade på sin restaurang. Var en helt underbar resa och vi har fortsatt o höras efter det iaf varje vecka. Helt sjukt. Jag vet ju såklart att han har träffat massa tjejer där nere och jag har träffat massa killar här hemma, det är ju inget vi hymlar om utan vi kan däremot snacka om allt sånt. Men det är verkligen nåt speciellt med oss två, vore det en vanlig semesterfling så skulle vi slutat höras av för länge sen. Han finns iaf alltid där för mig, känns bra. Skulle va så skönt att komma dit o bara slappa en vecka eller två.. men men.. har ju bara två semesterveckor kvar.. :/ hoppas på att han kommer hit i vinter! skulle vara så kul men samtidigt helt konstigt o surrealistiskt. Är ju van att träffa honom i paradiset, allt är enkelt o vädret är varmt o fantastiskt. Här kommer det snöa o slaska, ska vi gå till Harrys o dansa o träffa massa gamla ragg till mig som jag inte vill träffa då eller? Hmm, kommer bli konstigt. Men ändå, jag hoppas!!


Fuckin poser.. :P


Babe i Italien


Nostalgi... på Heraklions flygplats -05


Therese

Hello honey!

Först vill jag bara tack för dina fin ord! Blir riktigt rörd=)



Mmm saken är den att när man är förälskad( Jag var aldrig riktigt KÄR i honom men betuttad) så ser man inte riktigt alla tecken. Men jag vet att han har kontakt med en massa tjejer, och nu har jag fått det bekräftat via Facebook.

Inte att de hade sex o sånt för han ahr inget sånt behov (har gått på anabol tidigare o då frösvann kärleks törsten och sexbehovet) men han behöver hela tiden bekräftelse för sig själv, att han är så bra att han jämt ställer upp osv..Inget för mig!

Visst att man har killkompisar/tjejkompisar o så, men de är ju från tiden INNAN man träffade sin partner. Han gick ju ut på krogen när han var med mig och raggade nya telefon nummer...Idiot!

Men jag vet hur det är, man saknar inte kossan förrän båset står tomt hehe



Jaa jag har träffat en ny nu..Eller det är fortfarande på dejting statiet, men han är allt som någonsin drömt om. Precis tvärtemot Salem.

han älskar närhet o sex o han är inte snål med fina ord och han får mig att känna mig som en gudinna, Okej det där lät konstigt men haha

Jag hoppas det blir han och jag och att det håller!



Hmm en rockstar?? nej dom kan man inte lita på. Starkt ändå att du raderat hans nummer osv..Men försöker inte han kontakt dig då?

Haha skrattade lite när du skrev att du t.o.m störde dig på hans sätt att prata haha Ja då är det verkligen inte match in heaven haha



Men han på bilderna då?? Riktigt het om jag får säga det! är det han du ska till nu i sommar??

Kram



2009-07-09, 16:46:35 URL: http://hellomotoo.blogg.se/

Sabina

Uppdatera mera!!! :)



2009-07-11, 14:42:51



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?