Kommer en kommer flera?

2009-07-29, 19:04:17 / Kategori: Allmänt
Hahaha. Det här är inte sant. Nu sen jag kom hem o satte mig vid datan för 10 min har 2 gamla ragg hört av sig på msn. Hade inte någon av dem kvar på min lista, men de mindes tydligen mig! Hahaha. Rasmus som jag hälsade på nån gång i Gbg typ i ettan eller tvåan på gymnasiet och en annan kille som jag vart med nån gång sådär. Mohaha. Drar upp gamla minnen. Jaja. Funderar på om jag ska skicka sms till Långeman eller inte.. jag VILL inte höra av mig först men ändå.. fråga hur han mår o så.. och jag ska ta det luuuuuuugnt o se vart detta leder, NO STRESS!



DET PERFEKTA KORTET PÅ ANK-MINEN!

Anonym

Tror långeman väntar på sms fr dig, faktiskt....;)



2009-07-29, 22:40:55

Sabina

Emmaaaaaaaaaaa, UPPDATERA!



2009-08-04, 12:49:17



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?