It's been a while..

2009-07-23, 22:24:53 / Kategori: Allmänt

Jag veeet jag är världens dåligaste bloggare. Men jag har inte riktigt orkat o inte riktigt haft tid (hmmm). Har ju av någon anledning börjat va inne på internet på mobilen istället för datan, haha. Blir inte riktigt lika bra blogginlägg från mobilen då jag inte fattar hur man vrider bilderna :P

Jaja, idag har jag iaf vart o ätit på Babbel med några från jobbet, då ingen av de två S:en följde med så blev det bara jag o Paulina med 5st girls från plan 3, lite oväntat men ändå trevligt, haha! God mat o lite sangria, sen var det hets att man skulle följa med till Vinci o ta några drinks, men nononooo jag o Palle stod emot då vi var sletna, inte hade några pengar och det största skälet är ju att min lilla dejt som jag så "trevligt" dumpade jobbar där, inte riktigt läge att träffa på honom när man inte är sitt snyggaste jag!! ;)

Snart är det helg, efterlängtade heeeelg. Så jobbigt på jobbet då jag o Anna fått världens jobbigaste människa jämte oss som tjötar LIIIIVET ur oss o ska kommentera allt allt allt hela tiden. Orkar inte mer! Fattar inte hur jag ska stå ut två veckor tills David kommer tillbaka o sitter på sin plats. DAVID VI SAKNAR DIG!!



Den här bilden bjuder jag på, jag vet att jag är charmerande..


Therese såklart

haha jaa Ayo var ju kung förut så..haha



Jo här är allting bra. Själv då??

När sticker ni utomlands..??

kram



2009-07-23, 22:41:36 URL: http://hellomotoo.blogg.se/

Nina

Öka typsnittet på din text, tänk på att jag är gammal och börjar se dåligt =)

Kram



2009-07-23, 23:12:39 URL: http://ninasvardagsliv.blogg.se/



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?