(en parentes)

2009-07-13, 19:20:26 / Kategori: Allmänt
Fan va jag gillar mina bröst idag!
Kan inte sluta titta ner i urringningen på dom hahahaha.
Gillar iofs alltid mina bröst men EXTRA mycket idag! GRRRRR!



BRÖÖÖÖÖÖÖÖST!! (Mina bröst på semester på Malta -08)


Sab

yeeeey, uppdatering o brööösssssst..! hahaha!

du kan väl slå mig en signal imon om du orkar, länge sen vi snacka. puss!



2009-07-13, 22:17:10

Emma

Haha, YES mkt mer kan man inte begära va?! ;) klart jag ringer babe. Det är ju jävla fittbuffe-vecka nu, fuckfuck! Jobbigaste nånsin!



2009-07-13, 22:27:18 URL: http://sneaaakysnake.blogg.se/

Therese

Tusen tack för komplimangen, du är ju så söt!



Jag vet, det finns en bra kille bland 1000 idioter, rätt svårt att pricka rätt då..

Men Salem vet nog inte om att han är idiot, det är det som är det värsta..Han tycker själv att han är så jävla bra på allt och han kan lära mig allt o blablabla..



Alla träffar nya killar hela tiden I know..Men Han med stort H kommer snart till dig också! Den som väntar på något gott..hehe

Fan passa på att roa dig under tiden, sen är man fast for life..

Vill du ha ett fast förhållande?



Har ni pratat något mer om att han ska komma till sverige o hälsa på? Eller ska du ner till han i sommar?

En sån liten godbit vill man ju inte släppa i första taget hehe



Mmm vi åker till Amsterdam 30 juli..fan vad jag längtar..men nu när jag inte är singel längre kommer det kanske inte bli LIKA kul...det var ju så jävla många snyggingar sist jag var där haha

Men jag ska ta det lungt och vara trogen denna gång, inga jävla misstag och snesteg här inte. Dags att få ett jävla förhållande att fungera för en gångs skull..mend det är jävligt svårt!



Du har ju en grym urringning så jag förstår att du gillar den ;P

Kram



2009-07-14, 05:24:37 URL: http://hellomotoo.blogg.se/



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?