Det skär i hjärtat..

2009-07-07, 21:50:42 / Kategori: Allmänt

Tittar precis som de flesta andra just nu på Michael Jacksons minnesstund.. Fanns det nån som kunde låta bli att gråta när hans dotter höll sitt tal i slutet? Hon sa bara att han alltid har vart världens bästa pappa, och pappa jag älskar dig.. inte många ord men gud vad sorgligt det var :( Hennes gråt, hennes förtvivlan.. Usch.. Får mig o tänka på när min gammelmormor gick bort i februari. Det finns inget värre än att se någon man älskar så innerligt sänkas ner i  mörka kalla jorden, man kan bara inte tro det är sant.

Rest in Peace ♥


Therese

Hej gumman!

Jo jag såg också när Paris pratade och tårarna bara sprutade =(

Han var ändå hennes pappa så...

Och nu sitter jag och tittar på 4:an från hans konsert..Sorgligt!



Aaa, det var nog bäst att vi gjorde slut. Han är inte normal, och tro mig jag har kämpat och gett 300% för Salem, men inte ens fått 5% tillbaks, så då orkar man fan inte längre. Läskigt bara när han kommer hem, man vet ju aldrig hur han reagerar. Visst nu säger han att han inte bryr sig men man vet ju aldrig..Han har ändå minst 4 andra tjejer så..han borde inte bry sig om mig ändå.

Mmm badboys har alltid varit min grej tyvärr..Eller inte svenska killar , bara araber el turkar haha

men jag förstår vad du menar!



Men han du dejtade nyss då? Hade han stor fel eller såna man egentligen kan klara av??

Som tjej jämför man hela tiden..I know. Hemskt men sant!

jag tycker du ska försöka med han som du har i ditt hjärta, eller är det helt kört?



Kul att ni ska ut o resa i sommar=) Blir ni många tjejer som åker eller?



2009-07-08, 00:58:10 URL: http://hellomotoo.blogg.se/



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?