Blod svett och tårar.

2009-07-14, 18:05:03 / Kategori: Allmänt
Hej mina godingar.

Nu är jag hemma från jobbet, vilken dag. Imorse var vi alla chockade när vi inte fick några samtal, ringde såå sjukt lite. Jag fick mitt första samtal 8,10, det du Sabina! Gött var det! =) Sen så bröt min hosta ut på allvar, slutade med att jag fick sitta o göra bankavslut från kl 12-17 då jag slutade, så jädrans nice vavavaaa. Sen fick jag spela in ett meddelande som vi antagligen ska lägga ut imorgon på talsvaret när våra kunder ringer till oss, där jag säger att i juli månad skickar vi varken Buffé tidning eller bonusbesked, nästa utskick är i augusti. För att vi ska slippa alla jävla samtal om bonusen. Ringer ändå på TOK för mycket!! Och det SUUUPS på tok för mycket! Det är inte bara VI! Det är Lasse o Silvia, Pelle o Anette... hahahhaha. Gamla falsterbo-minnen :) Norrköpingskillarna är bäst! ♥

Jaja. Till dagens rubrik då.
Blod. Kom det idag när jag råkade klippa mig lite i fingret istället för i pappret.
Svett. Kom det idag när jag skulle cykla hem från jobbet med min helveteshosta uppför alla fitt-backar.
Tårar. Kom det nästan från Anna idag på jobbet när hon var trött på allt. Men tårar kommer garanterat rinna ikväll när jag ser på So You Think You Can Dance. Haha. Fan jag gråter varje kväll framför tv:n, det är skönt.
Nån som känner igen sig?


Här ligger la jag o göttar mig. Längtar tillbaka till Falkenberg!

LATEEEERRRR!

Anonym

oj oj oj då emma! det var väl en härlig start på dagen va, hehehe. oooh vad kul att duu fick spela in din ljuva stämma i talsvaret, haha! det ska jag ringa in för, endast för o höra dig ;D



2009-07-14, 18:33:03

Sabina

som skrev som du kanske förtått.



2009-07-14, 18:33:51

Therese

Hej!

Aaa vi är ihop nu=)

Kom på det i helgen att jag vill fan inte att han ska träffa några andra tjejer för jag tycker verkligen så mycket om honom! Han kände samma sak, så då kan man väl säga att man är ihop..?

Jag blir likadan när jag träffar en kille,vill liksom visa att kan inte kan ta en för given och att det finns andra killar som vill ha en..som om han inte visste det redan men..då kommer den slampiga Therese fram och oftast blir det bara skit!

Men inte denna gång inte..för nu jävlar ska jag äntligen lyckas med ett förhållande! Ska inte vara så jävla dumsnäll och blåögd heller.



Juust de..ni skulle ju till Cypern och festa järnet..vad roligt! en sån resa är ju garanterat roliga om man är singel..Alla mina såna resor har varit rätt hårda så haha



Fan jag missar SYTYCD ikväll..piss också..Mitt favorit program, eller det enda jag faktiskt ser på på tv..Får väl ladda ner det sen och sitta o kolla på datan..



jejeje måste slita mig från datan nu!

Har satt dig på Bloglovin nu iaf..så jag håller koll på dig=)

Pussss



2009-07-14, 19:02:05 URL: http://hellomotoo.blogg.se/

Therese

Hej!

Aaa vi är ihop nu=)

Kom på det i helgen att jag vill fan inte att han ska träffa några andra tjejer för jag tycker verkligen så mycket om honom! Han kände samma sak, så då kan man väl säga att man är ihop..?

Jag blir likadan när jag träffar en kille,vill liksom visa att kan inte kan ta en för given och att det finns andra killar som vill ha en..som om han inte visste det redan men..då kommer den slampiga Therese fram och oftast blir det bara skit!

Men inte denna gång inte..för nu jävlar ska jag äntligen lyckas med ett förhållande! Ska inte vara så jävla dumsnäll och blåögd heller.



Juust de..ni skulle ju till Cypern och festa järnet..vad roligt! en sån resa är ju garanterat roliga om man är singel..Alla mina såna resor har varit rätt hårda så haha



Fan jag missar SYTYCD ikväll..piss också..Mitt favorit program, eller det enda jag faktiskt ser på på tv..Får väl ladda ner det sen och sitta o kolla på datan..



jejeje måste slita mig från datan nu!

Har satt dig på Bloglovin nu iaf..så jag håller koll på dig=)

Pussss



2009-07-14, 19:02:23 URL: http://hellomotoo.blogg.se/



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?