Back to reality

2009-07-13, 19:00:04 / Kategori: Allmänt
Förlåt förlåt förlåååt för den förfärliga uppdatering, tappar bara mer läsare för varje dag som går när jag är så kÄÄÄSss!

Men jag har faktiskt haft hemskt mkt för mig + att jag varit / är sjuk. :(

Idag var det back to work efter 2 veckors semester, jag säger bara fuck fuck fuck it! Inte kul kan jag meddela. Ok det enda roliga var att träffa alla, o söta Samira fyllde år idag o allt, krrraaattis! Det började med att jag spärrade min inloggning till min dator för att jag inte mindes mitt lösenord, så det tog en timma innan jag kunde logga in o ta samtal. Jag som kom till jobbet 20 min tidigare för att läsa alla mina hundra mail jag fått när jag vart borta, tji fick jag! Fick även veta att en kollega på jobbet ska ha barn i december, blev riktigt glad för hennes skull o började faktiskt nästan gråta, haha. Lite oväntad reaktion men antar att jag är lite känslig när jag är lite småsjuk eller nåt. Haha.

Nu ska jag ta tag i disken! Jäveldisken., det här är disken från helvetet kan jag säga! Ni skulle inte vilja möta den.

Bjuder på lite bilder sen torsdagens spektakel..


Våra Strawberry Daquiris från i torsdags på Grand..


Jag o min favorit-Tina!


Bästa Nettan! Kan man tro att hon har en 7månadersbäbis? MILF!! ;)




KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?