Me and my giiiirls!!

2009-12-19, 20:39:09 / Kategori: Allmänt
Ikväll ska jag, min Tina o Sabina feeestaaaaa!! Yeeeey :D
Sitter o dricker o lyssnar go musik hemma hos Sab nu, sen blir det Viva tror jag. Jag kör på rockig stil idag. Min kläänning är lite kort framtill så jag får tönka ´´´på att inte lyfta armarna för högt nör ja f´dansar sen för då visar jag trosorna.. hahaha OH NOOO!! men det bjuder jag oå´´på. eller inte. ska inte bjuda på det!

Phia sover borta ikväll efter att hon jobbat natt, så jag har lght för mig själv. ENTE BRA!! kommer säkert dra hem nån faaan.. håh.. jaja idag har jag shoppat alla julklappat utom EN. ska fan inte vistas i knalleland mer nu förrän jul o alla skitreor e över... SJUKT MKT FOLK!!

Jaja, bara sp ni vet ne jag ENTE full utan Sabina har en minidata o jag e inte van vid dessa tangenter ;)

HA en bra kväll PUSS


Nån SKITBILD från ´nån SKITKV`ÄLL hois Sabina


Såhär bru´kar vi hålla på. Här va My med o väste med



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?