Grönsakssoppa

2010-10-20, 20:39:17 / Kategori: Allmänt
Hela jag är väl en stor grönsakssoppa nu, my godd. Gjorde storgrytan fuuull med söppe.. massa goda grönsaker o lite korvbitar med så blir det lite matigare :P Bra för min hals iaf, o jättegott! Gick hem från jobbet efter typ en timme bara då jag knappt kunde svälja, kikade ner i halsen på mig o såg att hela tungan o gommen var fylld med "prickar".. ihh :/ har ju känt att nåt var på G.. ringde vårdc. o de sa att jag skulle gå hem från jobbet o bara vila min hals, blir jag sämre till imorn så ska jag åka dit för då kan det vara halsfluss. NOOO!! men nu känns det ändå bättre då jag legat hemma o vilat o inte pratat med nån förutom mina virriga tankar med mig själv då :) isglass, blåbärssoppa o grönsakssoppa made my day.

Blir nog hemma från jobbet imorn med men på fredag måååste jag komma då det vankas finlunch på restaurang Hästhoven. Vill jag ju inte missa med mina fina tjejer på jobbet.. de bygger ju om lunchrummen så vi måste äta ute varje dag. SÅ JÄVLA JOBBIGT!! Helt seriöst. Jag vill välja själv om jag ska äta ute eller inte, föredrar att ha med mig matlåda om jag ändå lagar mat hemma på kvällen. Men men, ska väl inte klaga vi får ju faktiskt gratis lunchkuponger som är värda ca 500kr :P Typiskt mig, aldrig nöjd. Hatar förändringar. Haha.


jj

Jag o Emma september. Bruna ben efter Greeekland. Sakna.



Nä nu tillbaka till Bonde söker fru, patetiskt jag vet men kan inte låta bli idag. Finns ju inget annat att se. Förresten, nån mer än jag som får TOKÅNGEST av att se Ann-Catrin eller vad hon heter o hennes killar? oh myy goooddd.. dansen liksom, hiiimla härlig. Alla verkar ju lite efter så att säga.. nä nu ska jag inte vara taskig!



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?