Va va VAA?!?!?!

2010-05-20, 21:41:02 / Kategori: Allmänt

Nu blir jag förbannad, den där jävla ISFITTHOCKEYN förstör ju mitt liv!! Torsdagkvällen är ju min bästa kväll!! Va fan!! Förra torsdan satte jag mig tillrätta i soffan o väntade på det jag hade längtat efter i en vecka men vad händer då; jo då kommer det jävla hockey. Höll på att börja gråta. Idag då, då var jag ändå smart o kolla tv.nu (förövrigt bästa sidan på hela worldwideweb) och vad ser jag då; HOCKEY IDAG IGEN!!! Kom igen!?!! Titta ut det är fan MAJ och SOMMAR ute ge fan i hockeyn o dra ut o spela fotboll eller nåt era mesar... Jag fattar ingenting. Snart blir det mord. Måste jag vänta en vecka till på mitt älskade Vampire Diaries???? GAAAH!!



Vem väljer det här..?






Före DET HÄR?!!?


Anonym

Jag håller med dig helt! Jag VILL inte se hockey utan saknar grymt de snygga männen! Tortyr är vad det är!!!



2010-05-21, 18:05:05



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?