ont i magen

2010-05-07, 13:17:15 / Kategori: Allmänt

Hallå jag har så jäkla ont i magen idag. Vet inte varför. Är ledig o har planerat att städa men just nu orkar jag inte röra mig ur min koma i soffan.. får ta städet imorn annars.. Ikväll blir det planerad oplanerad utgång med Sabina o eventuellt om nån mer vill hänga med.

Jag, Sara o Elin var på "tjejkväll" igår på Simonsland här i stan. Min systers klass som hade hjälpt till o fixat. Var föreläsning med en stilcoach, modevisning, dansshow och lite sång. Var olika affärer som hade montrar som man fick gå runt o mingla vid, tyvärr fick vi ingen tipspromenadlapp (det var tipspromenad där). Vi åt massa snittar istället och drack massa vin. Man fick med sig glaset man drack i (fint vinglas från ittala) så vi snodde med oss flera glas hähäh. Det var lotteri o så fick man massa priser, typ 15 priser hade dem. Mamma, mormor och mormors kompis Anita vann. Och ente jag. så jäkla typiskt. Var skiiitmkt folk där verkligen så har DOM sån tur att vinna, hårprodukter o grejer va fan ska dom med det till. Avundsjuk som fan. men men vi fick iaf våra efterlängtade goodiebags :) Var en jättefin sjal i från märket Karin Andersson och jordgubbs iskubs-form. Sen var det massa erbjudanden o rabatter med som jag inte orkat läsa än. Rabatt på Details såg jag iaf den affären älskar jag. Nice.



Sara & Elin med vin o snittar


Elins väska var full med vinglas *buus* :)


Dansshow på G!


Modevisning..


Bollywood-dans.. inte bästa kortet kanske :P


Sara hoppas på vinst med sin lott:D




KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?