Duktig

2010-05-27, 22:32:10 / Kategori: Allmänt

Nu har jag suttit o bevakat Eurovision. Fick ju inte gå med på Sex & The City så fick sitta hemma o bevaka istället som sagt. Jag tycker ju inte Annas låt är så jättefantastisk men slutade såklart med att jag satt o grät hemma när hon sjöng.. Jag blir ju alltid så STOLT när det är Sverige i nån sån tävling haha. Annars tyckte jag att de två låtarna som var efter Sverige var bäst! Azerbadjan och Ukraina!! Azerbadjans låt var riktigt go och Ukraina hon sjöng riktigt bra det var en rockig ballad typ. Har ätit sallad från Orion med kalkon och ost (ja den var himla go Kamilla!) och myst med mig själv i soffan. Eller ja det lät fel, inte med mig själv på det sätter utan myst FÖR mig själv kanske jag ska säga då. Nu gillar jag visst Israel med när han sjunger en fin ballad på sitt konstiga språk och Armenien med sin två meter långa vackra tjej som ylar om aprikoser. Den va rätt dålig men ändå go på nåt sätt :) Jajaja nu ska jag väl se vem som går vidare, hoppas på mina favoriter. Sverige behöver iaf inte skämmas om man kollar på tex NEDERLÄNDERNA fyfaan. Aja kyzz



Gamle greken Sergio o jag i lördags


Kamilla

Ukraina var huuuur bra som helst, jag rös när hon sjöng! riktigt bra. Haha, anna gjorde bort sig om man säger så...

Ja visst är den go?! Jag har så bra tips:) <3



2010-05-28, 20:13:04



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?