DAMN vilket väder!!

2010-05-20, 17:28:28 / Kategori: Allmänt

Så jävla obehagligt. Har fan åskat o spöregnat o blixtrat i snart två timmar nu. Lämnade cykeln på jobbet o tog bussen hem, vågade ENTE cykla hem i detta vädret. Knappt att bussen kunde köra framåt pga allt regn på väg hem.. rutorna var helt immiga med bara för det var så kvavt o mkt folk.. Happ vet ni vad jag gör nu då, jag dricker ett glas VIN! kände bara fyfan vad jag är sugen på ett glas vin. Och så blev det:) åt värsta goa mackan med som jag gjorde med philadelphia-ost, kalkon, paprika, purjölok och tacosås. FANTASTISKT GOTT! Helt sjukt vad jag gillar tacosås alltså. Kan nog va det bästa jag vet. Jaja gött iaf o sitta inne o mysa i soffan när det regnar så ute.. kollar på ångestmorsorna i Unga Mödrar.. har en konstig hatkärlek till det programmet. Nae, tillbaka till vinet nu! Förlåt som vanligt för att jag är en kass bloggerska, får nog säga upp mig så jag får tid att blogga lite mer. Har ju visat sig att jag är mästare att blogga när jag e ledig eller sjuk. Ja, så får det nog bli. Säger upp mig imorn och säger till chefen att det är dags att satsa nu, jag ska bli storbloggare. VAD TYCKS! ;)



Såhär blöt hade jag nog blivit om jag cyklat hem från jobbet.


Therese

Bra Blogga meeera!!!!



2010-05-21, 08:03:52 URL: http://hellomotoo.blogg.se/



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?