Bränna pengar på sprrriiiit

2010-03-28, 15:53:24 / Kategori: Allmänt

- Det är verkligen min grej!!

Gick ju åt typ 1500:- sammanlagt i fredags på vår oplanerade utgång, fan då. Men jävlar va kul vi hade. Först Grekiska Tavernan med Sara o Sabina, sen drinks på Vimmel där man träffade en överförfriskad Karl, sen vidare till Franks där heeeela jävla Icabanken dök upp senare. Så sjuuuukt kul kväll!! Sabina var en hot piece of ass i sina läderleggins, fan det stället kryllar ju av killar och endast killar. Fantastiskt!

 





Igår var det förfest hemma hos oss med lite folkens, sen vidare till Franks för mig Sab och Tina, sen Viva där det va sån jäffla kö så vi drog till Harrys istället där vi smet före kön. Träffade Martina o Johanna o sen kom sega Carol vid 01 typ o mötte upp för lite dans. En negerjoe blev kär i mig och jag försökte slänga ut en tjej som spydde på toan men hittade ingen vakt. jag ska ju alltid va så jävla redig ;) Vidare ner till stan och köpte mackor för nästan 200 spänn på Subway hahaha (lika bra att köpa 2 menyer var så har man mat hela dan idag med, slipper man röra sig på hela daaaan så bra hehe) sen körde Johanna hem oss överförfriskade flickor. jag o Phia skulle sova i soffan o bäddade så myyysigt, kolla Lilla Sjöjungfrun skulle vi med men båda somnade såklart. Jag får aaaaldrig se Ariel bli kvinna! Snackade massa med Musse (ett gammalt ragg eller hur man ska beskriva honom) på fb-chatten och han vill ses nästa helg. Ja varför inte man vet ju var man har honom iaf! Gillar honom verkligen som kompis och inget mer. Men han är bra att ha liksom ;) Gick ju bra med min Redbull-Jäger kväll igår. Skulle ju dricka det som är det godaste jag vet hela kvällen hemma på förfesten så jag skulle slippa köpa dyra drinkar ute. men tror ni mitt behov stillades då? Nää. Köpte väl likfaaan drinkar ute ändå. INGEN KARAKTÄR! känns som det är kväll redan idag ju. Har legat med täcken o kuddar i soffan sen kl 13. Nu är kl snart 16. Snart är kl 19. Då är det Gossip Girl ♥ Sen är det ju fan snart sovdags. Kan lika gärna gå o lägga mig nu känns det som.





 

 






KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?