Kul fredagkväll.

2010-06-11, 19:49:11 / Kategori: Allmänt
Har gjort spaghetti o köttfärssås med maaaaassa vitlök (helt chockad att jag orkade ställa mig o laga mat) och mozarella ost på mm :) Dricker icetea och ska kolla Kalle och chokladfabriken nu. Det är rätt okej att umgås med mig själv ändå! Nä ärligt talat är jag jävligt trött på att hänga med mig själv.. inget kul på tv på dagarna när man e hemma o jag har inte vart sugen på några av våra tusentals filmer. Har bara en halstablett kvar o inga strepsils, orkar inte ta mig ut o köpa nåt. Så jag kanske har dött av min fucking hosta imorgon. Nä nu börjar filmen.






Blir inget sånt här för mig ikväll..

Therese

Hej gumman!

Vad är du för sjuk????

Har missat heeelt att du e hemma o dålig o har tråkigt =(



2010-06-11, 23:41:19 URL: http://hellomotoo.blogg.se/



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?