I looove shopping

2010-06-21, 23:10:20 / Kategori: Allmänt

Haft en shopping heldag idag.. Åkte kl 11 o var hemma kl 18 hehehe. Först drog jag, Sophia o lilla Jennifer till Gällstad o Lager157. Där köpte jag en aprikos långklänning typ avslappnad strandklänning, en rosamönstrad tunika/klänning, svarta leggins med spets nertill, mönstrad långärmad klänning som satt som en SMÄCK, sååå smickrande verkligen mina bröst var helt fantastiska i den ahhahaha :) Sen fick jag med mig ett halsband med. Detta kalaset gick på 530 kr typ. Helt ok! Sen vidare till en annan butik där som har utförsäljning med kläder från Svea, Cheap Monday m.m. Där hittade jag en uuunderbar långklänning från Pepe jeans eller nåt märke.. minns inte. Vit med massa färglada blommönster, såååå fin drömklänningen verkligen. lite lång bara så jag får ha den med kilklacksandaler eller så får ja sy upp den lite. Var på Scorett outlett med där det fanns så sjukt mkt fint. Värsta snygga gummistövlarna från Diesel men de var för små i vaden såklart, fuck. Men köpte iaf ett par låga svarta skinn-Converse som kostade 700kr, de hade kostat 1000kr från början så jag var ändå nöjd, velat ha låga Converse så länge o dessa var lite mer speciella än vanliga tyg. Dessutom blir de inte blöta om det regnar:) Sen åkte vi hem till Borås o svängde förbi Haléns där det också var utförsäljning. Fick med mig 2½ bikini (2 kompletta bikinis och 1 underdel) och en jeansjacka. För detta betalade jag 200kr nånting.. SÅ JÄKLA NÖJD MED DAGENS KÖP!! Sorterat mina underkläder med o slängt 2 bh:ar o 10 par trosor typ.. räknat att jag har 30 st spetstrosor från Cubus, gissa om jag älskar deras trosor haha. Så fina färger med:) Phia gjord också massa bra köp idag o impulsshoppade även en stor vit spegel som vi nu har i vardagsrummet:) Har blivit lite ommöblering av vissa grejer med. Städat undan lite o jag har diskat. Gött!!

 

 

Nu ska jag dö i soffan. Jobb imorn oh noooo.. vill också ha semester hela veckan :( Men snart midsommar iaf!



Förra midsommar i Norrköping, sjukt kul. Jag i fina kransen:)




Mi amor ♥




KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?