Ente kul.

2010-06-10, 17:59:04 / Kategori: Allmänt

Jag är sjukling :( Ligger hemma i soffan med feber och hosta.. Hade ju behövt stannat hemma från jobbet igår med egentligen men ville ju så gärna gå på balen på kvällen o då kunde jag ju inte stanna hemma från jobbet ifall nån skulle se mig på kvällen. Så nu satt jag och blev helt genooomblöt på hela ryggen o armarna istället i värsta tokregnet ever. Så synd om de som hade bal, inte kul i det vädret... Klänningarna blev förstörda ju det som hade släp o så.. :( Tyckte synd om klänningarna!


Eftersom jag är sjuk så kan ju heller inte Daniel komma hit som planerat ikväll.. men men hur kul är det när jag ligger o vrålhostar o är helt feberyr. Han blev besviken såklart men skämdes sen o tyckte synd om mig o har skickat massa gullesms. Jag tar de dock inte på särskilt stort allvar. Mkt snack! :P




mitt bästa kort på Jonna från balen. Inte särskilt bra med andra ord.




Här är ett bättre som jag snodde från facebook;) Finaste Jonnis till höger.




Jossan var SÅÅ vacker!! :D Sophia var stolt moster.



Det kom en luffare o satte sig jämte oss på marken ;D




KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?