Så himla roligt.

2010-01-19, 17:09:58 / Kategori: Allmänt

Har suttit o läst gamla mail i min inkorg o utkorg på facebook den sista timmen, hahahahha. Snacka om sjuka mailkonversationer man har haft med folk, arga, glada, kärleksfulla - allt! Folk man inte ens minns att man snackat med, som mitt mejlande med en viss Adam Tensta -07. Hahahahhaa. När jag fick reda på att Babblish hade haft flickvän i 1 fucking ååår genom en frågaruta i tidningen, när min vän Åkis blev kär i My o ville fria till henne, mitt mejlande med han modell-snygging-idioten, okända killar och att jag o Tobbish har mejlat så otroooligt mkt o länge - hur kan jag ha glömt bort det?! sjukt kul med alla minnen iaf :)

Nu sitter jag här o dricker Varma Koppen med tomat o chili smak. Himla gott faktiskt. Konstigt att jag gillar tomatsås, soppa o sånt med inte själva tomaten i bare. BLÄ! Eller inte alls konstigt egentligen, är ju massa andra kryddor o grejer i då så det inte alls smakar tomat. Städat lite har jag minsann gjort idag med. Good girl.

 

Nää nu ska jag tillbaka till soffan o sura lite för att D inte kan träffas i veckan, han ska på jobb i Sthlm i 3 dar o sen hem till Skara. Fuck him! Jag vill ligga. Och mysa o allt sånt annat såklart =) Yeye. Ska försöka att inte gå ut i helgen.. har sån ångest över att jag var så full i lördags o vill helst hålla mig borta från Viva ett tag.. tror att jag skämt ut mig lite.. Bättre att jag går till Harrys isåfall där passar jag ju in bland alla andra drägg... :P Näää, men ärligt ska nog inte gå ut alls. Jag o Phisen ska till hennes brors familj på nån släkt-tillställning på lördagkvällen.. lär ju serveras massa vin iofs så det lär ju sluta med oplanerad utgång.. men vi planerar ENTE!! jaja. HEJ

 




KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?