Kul.

2010-02-24, 19:35:37 / Kategori: Allmänt

Fan va härligt, här sitter jag o suckar o stånkar, betalar räkningar o kollar på nyheterna. Känns ENTE som jag! Därför tänkte jag nu äta lite mozarella, mmm mozarella min bästa mozarella. För det är ju jag! Och så ska jag kolla på Halvåtta hos mig, älskar det programmet, och sen till sist blir det final i So you think you can dance, YEEEEEYYYYYY!!! Jag vet ju redan vem som vinner av misstag men ÄNDÅ, ååh så kul:) Bästa vinnaren såklart. Massa bra dans. Ska festa till det med lite Ben&Jerrys Half Baked som jag ska unna mig, inte ätit glass på huuur länge så det är jag värd en festlig onsdag som denna :)



Imorn blir det utgååång jag längtar!! Jag o Tinis ska på Fashion Outlets VIPkväll med lite dryck o grejs. Blir trevligt. Söta Emma frågade nyss om jag ville med på VIPkväll på Make up Store imorn med o bli sminkad o få smink o grejer, håååh typiskt att jag inte kunde. De behövde en sminkmodell. Men nästa gång Emma, säg bara till jag vill jag vill! :D Becca ska också med ut imorn, nån mer som vill joina?


Jag o min Tinis sist vi var på Club Pank (på förfesten)




Vi posade med denna affisch eller vad det är.




Sen urartade det såklart.. Vi lekte twister (?) på Tinas matta..



HEJDÅDÅ!





KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?