Tyst i 3 timmar

2010-04-21, 21:08:54 / Kategori: Allmänt

Happ här sitter jag o bleker tänderna. Tandblekningsskenan gör att jag inte kan prata eller skratta för då börjar jag typ dregla hahaha. Sophia satt såklart o retade mig den första kvarten o försökte få mig att skratta. Men sen tröttnade hon nog. Det värsta är att jag drack ett glas vin till maten som jag glömde att jag inte druckit upp, så nu står det ett halvt glas vin framför mig som jag inte kan dricka förrän om 2½ timma!! SUCK!!


Phia, vin i KaffeCool-mugg från McD, jag. SOMMAR

Imorn ska jag iaf till jobbet. Jobbar 8-16. Sen på fredag jobbar jag 8-14.20, looove it. Funderar på att kanske åka till Gbg på lördag över dan o shoppa!! Nån som vill med?? Nu sticker Sophia till sin dejt, ikväll önskar vi henne lycka till för idag måste hon ligga med honom! Annars kan hon inte fortsätta träffa honom! Det här är inte normalt!


sabi

Haha, ja det väääääärsta e ju att du inte kan dricka upp vinet ;p haha, du e gaalen...:)



ENET OK att de inte prov legat ännu nej!



2010-04-21, 21:31:31

Emma

Ligger de inte idag så döör jag! Jag ligger ju vaken varje kväll tills hon kommer hem för att höra smaskigheter men blir aaaldrig nåt!! Ligger de inte idag så har han teeenieweenieee :P



2010-04-21, 21:45:25 URL: http://sneaaakysnake.blogg.se/



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?