Sugen

2010-04-15, 18:27:24 / Kategori: Allmänt

Jag är så jäääkla sugen på ceasarsallad från McDonalds!! Utan osten, utan tomaterna, några pommes vid sidan och McChicken såsen.. mmmgooott :) Hoppas mi amor kan ta med sig det hem till mig... ♥

 

När lönen kommer ska jag fan shoppa! Men inte shoppa ihjäl mig nejno. Måste hålla lite i pengarna. Behöver ett par sneakers, en längre vårjacka typ trench och lite sånt. En vårväska med kanske. Kan ju inte gå runt med mit glittriga nitväska hur länge som helst, det är ju en partyväska egentligen. Kommer nog få hem en beställning från H&M nu i slutet av april med.. Garden Collection beställde ju lite grejs när den kom ut. Tog fan tiiid o få hem, väs!! Nu längtar jag till det :) inga jävla oplanerade dyra utgångar den här månaden, nonooo...

 

 

 

 


Sabina

Jaaaa shoppiiiiiiing! :D Jag e på! :D



2010-04-15, 18:44:05



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?