Såja

2010-04-25, 22:10:24 / Kategori: Allmänt

Denna helgen har vart grejer hela tiden så har inte haft tid att blogga, sorry. Eftersom jag får arga sms o hotfulla samtal om att jag måste uppdatera så tänkte jag att jag får väl ta några minuter då :P Helgen har iaf vart superbra, fint väder och lönehelg - how lovely!! I fredags åt jag, Sophia, Sabina och Åsa tacos och spelade Buzz, det var himla roligt. Sabina tjöt som en crazy woman och var helt inne i spelet, men slutade med att jag vann, såklart. Väldigt välförkänt då jag hade ledningen från början. Hade dött om jag inte vann, håh!! Sen i lördags drog jag o Sophía till Göteborg för shopping hela daan :) Köpte en fin sommarklänning från Åhlens, två tunikor på Monki, örhängen på Bikbok och ballerinakjol och (håll andan nu) en truckerkeps hahaha :D Jättefin faktiskt svart och rosa leopard. Kan va gött med en keeeepa nån gång! Träffade Tobbis en snabbis också.

Sen blev det porrig förfest hos Sabina med goa tjejerna och sen drog vi till Viva. Vad som hände där minns jag inte riktigt. Trillade på dansgolvet, skällde ut garderobtjejen för att våran påse med bekväma skor var borta, köpte dyra drinkar (varför ska jag alltid beställa jäger-redbull som tydligen är DYRASTE drinken ever?!?!) dansade hoppas jag att jag gjorde med. Sabina sa att det inte var en enda snygg kille där och att alla killar i Borås är fula. Jag minns inte en människa, jag kollar inte ens på killar när jag är ute längre hahaha. Vet inte vad jag gör. Jag bryr mig inte om nån förutom mig o mina kompisar :) Snubblade ner till McD o åt en liten hamburgare o McFlurry Daim med chokladsås mmm :) Sen hem o på efterfest med Sabina uppe hos vår granne "Eferre"- MY GOOD vilket tjöt han är världens jobbigaste människa. Smale-Hasse skulle komma hem till mig så jag gick ner vid 05 typ.. hans taxi dök aldrig upp så han kom aldrig, det var väl tur vad fan skulle han gjort här liksom.. hahaha... Sabina sov däruppe stackaren och Eferre gjorde ett flertal närmanden, EUUUWW!! Jag säger bara slicka slicka.. blääää.. vill man ENTE! Sen har vi haft en mysdag idag jag Sabina och Sophia. Har varit o dött på Superstar, tog 3 tuggor av min kycklingtallrik med ris.. sen fick jag ta med resten hem.. Trodde jag skulle spy av allt slick o äckelsnack.. bläblä.,. Hem o sova lite o sen var det dags för dagens höjdpunkt - dansföreställning på Bäckäng. Min systers kompis Sebbe var med i showen, jag började gråta direkt för det var så sjuuukt jävla bra!! Gud vilken talang han är den där Sebastian.. Jag är kär i honom nu.. Nämen det var verkligen fantastiskt bra. Jag önskar jag kunde dansa. Läs Sebbes blogg, han har alltid skitsnygga kläder också den jäveln.


Nu ska jag dö o be till Gud att det inte är måndag imorn.

(bilder från igår kväll kommer imorn, orkar ENTE hämta kameran Sabina)


Sabi who else?

hahaha rolig du är.. så bra inlägg om denna fantastiska helg ;)



2010-04-25, 23:59:40

Sebastian Hammarberg

Åh vad glad jag blir :) Ja, det ska jag absolut göra!! :)



2010-04-26, 20:50:39 URL: http://sebastianhammarberg.blogg.se/



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?