Oväntad kväll?

2010-04-17, 21:26:07 / Kategori: Allmänt

Helt klart bra kväll, lagat världens godaste sallad o kollat White Chicks. ätit lite Werthers original choklad (låter äckligt men den är så sjuuukt god, noisette och mjölkchoklad!). Men nu ska jag få väldigt oväntat sällskap? Som alltid tjatar att vi ska ses o blabla. Tänkte att han kan få träffa mig sleten idag då så kanske han inte tjatar mer sen :P Nää men detta är bara en kompis, en gammal jobbarkompis, så bli inte helt excited nu mina vänner! Its not a date! :)



UPDATE!
Näää nu blev det inget. Lika bra det. Han fick inte lämna sin lillasyster själv hemma för morsan.. Där hör ni ju allt :P Nu ska jag kolla You got served en av mina favvofilmer!

 



Älskar Omarion och Marques Houston MMMM!!


Anonym

Ohoohh ;)



2010-04-17, 22:59:02

nicho

Omarion är fööör skön :D vad tycker du om när killar har cornrows? ^^ du vet sånna här inbakade flätor som han bruka ha ;D



2010-04-18, 15:25:40 URL: http://nichow.blogg.se/



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?